Hej! Christian Brinkenberg från Kungälvs kommun där jag jobbar som GIS-utvecklare.
Fint, jag ska in och läsa nogsamt!!
Peo Olsson, webb nationellt och för Lst Sthlm, uppskattar lokala och nationella kollegor
Erika Axmark, Länsstyrelsen Gävleborg kommunikatör. Jag gillar att jobba på länsstyrelsen eftersom det känns som att jag gör skillnad i samhället.
Linda Gonzalez Ruiz. Kommunikatör och webbansvarig i Norrbotten. Älskar att ingå i en nationell grupp med otroligt kompetenta kollegor.
Martina Cederqvist, kommunikatör på Länsstyrelsen Kalmar län. Kreativa arbetsuppgifter!
Josefin Larnemark kommunikatör Länsstyrelsen Värmland “Det är samhällsviktiga frågor som berör många”
Josefin Andersson, kommunikatör på Länsstyrelsen i Södermanland. Gillar bredden och variationen i våra uppdrag!
Jeanett Enstedt, Kommunikatör hos Vattenmyndigheterna, Länsstyrelsen i Norrbotten.
Sebastian Johansson, Länsstyrelsen Västra Götaland. Arkivadministratör samt support för Öppna data. Uppskattar bredden och mötet med allmänheten.
Kimberly Atle, kommunikatör och webbansvarig på Länsstyrelsen i Kalmar län. Jag gillar att vi har en så varierad verksamhet kring samhällsviktiga frågor. Lärorikt och utvecklande!
Jonna Hansen, kommunikatör på Länsstyrelsen Skåne