Välkommen till EntryScape Community

Hej! Christian Brinkenberg från Kungälvs kommun där jag jobbar som GIS-utvecklare.

1 Like

Fint, jag ska in och läsa nogsamt!!

1 Like

Peo Olsson, webb nationellt och för Lst Sthlm, uppskattar lokala och nationella kollegor

1 Like

Erika Axmark, Länsstyrelsen Gävleborg kommunikatör. Jag gillar att jobba på länsstyrelsen eftersom det känns som att jag gör skillnad i samhället.

1 Like

Linda Gonzalez Ruiz. Kommunikatör och webbansvarig i Norrbotten. Älskar att ingå i en nationell grupp med otroligt kompetenta kollegor.

1 Like

Martina Cederqvist, kommunikatör på Länsstyrelsen Kalmar län. Kreativa arbetsuppgifter!

1 Like

Josefin Larnemark kommunikatör Länsstyrelsen Värmland “Det är samhällsviktiga frågor som berör många”

1 Like

Josefin Andersson, kommunikatör på Länsstyrelsen i Södermanland. Gillar bredden och variationen i våra uppdrag!

1 Like

Jeanett Enstedt, Kommunikatör hos Vattenmyndigheterna, Länsstyrelsen i Norrbotten.

1 Like

Sebastian Johansson, Länsstyrelsen Västra Götaland. Arkivadministratör samt support för Öppna data. Uppskattar bredden och mötet med allmänheten.

1 Like

Kimberly Atle, kommunikatör och webbansvarig på Länsstyrelsen i Kalmar län. Jag gillar att vi har en så varierad verksamhet kring samhällsviktiga frågor. Lärorikt och utvecklande!

1 Like

Jonna Hansen, kommunikatör på Länsstyrelsen Skåne

1 Like