Välkommen till EntryScape Community

Katarina från Upphandlingsmyndigheten här, huvudredaktör digitala kanaler. :wave:

2 Likes

Hej!
Mitt namn är Erika Hanses, jag jobbar som enhetschef på Upphandlingsmyndigheten! :raised_hands:

1 Like

Hej - jag heter Lars Pyk och jobbar som pressis på Upphandlingsmyndigheten.

1 Like

Hej! Alexandra från Upphandlingsmyndigheten här. Arbetar med inköp på Upphandlingsmyndigheten :slight_smile:

1 Like

Hej, Mats från Linköping här. GIS-Ingenjör på Geodataenheten.

1 Like

Wow - vilket verktyg! :medal_sports:
/John Wallén
IT-arkitekt
Linköpings kommun

1 Like

Hejsan! Anders, IT på Falu kommun. Jobbar med e-tjänster och integrationer.

Hej! Michaela här. Jag jobbar som GIS-ingenjör på Geodataenheten, Linköpings kommun.

1 Like

Hej! David Roc här, GIS-ingenjör på Linköpings kommun

1 Like

Hej!
Ewa, applikationsförvaltare, Linköpings kommun

1 Like

Hej! Fredrik, systemutvecklare, Linköping kommun

1 Like

Hej! Alexander här. Digitaliseringsledare på IT, Falu kommun.

1 Like

Hej! Jag heter Maria Malmgren och är projektledare i Eskilstuna kommun i ett projekt för Öppen data.

1 Like

Hej Jag heter Anders Erenius och är digitaliseringsstrateg i Burlövs kommun. Vi tar våra första prövande steg inom öppna data med fokus på GIS-data

2 Likes

Hej! Jag heter Johan Birgersson och arbetar i Trelleborgs kommun med geodata.

2 Likes

Hej! Christian Brinkenberg från Kungälvs kommun där jag jobbar som GIS-utvecklare.

1 Like

Fint, jag ska in och läsa nogsamt!!

1 Like

Peo Olsson, webb nationellt och för Lst Sthlm, uppskattar lokala och nationella kollegor

1 Like

Erika Axmark, Länsstyrelsen Gävleborg kommunikatör. Jag gillar att jobba på länsstyrelsen eftersom det känns som att jag gör skillnad i samhället.

1 Like

Linda Gonzalez Ruiz. Kommunikatör och webbansvarig i Norrbotten. Älskar att ingå i en nationell grupp med otroligt kompetenta kollegor.

1 Like