Jag kan inte ta bort medlemsorganisation där det inte stämmer och lämna rutan blank. Några produkter står med felaktig medlemsorganisation. Hur gör jag?
mvh,
Annelile
Jag kan inte ta bort medlemsorganisation där det inte stämmer och lämna rutan blank. Några produkter står med felaktig medlemsorganisation. Hur gör jag?
mvh,
Annelile
@AnnelieP
Du kan ta bort en relation till höger om fältet där ett runt “kryss” finns.
Sedan sparar du “produkten”
/Eric
Tack!
/Annelie
Jag har en fråga som är liknande Annelies. Jag har några företag där jag på “framsidan” ser att det står “Del av organisation” följt av två organisationer, men i admin ser jag bara en organisation. Detta gäller till exempel Restaurang Mandel i Skellefteå. Organisationen “Skellefteå/Gold of Lapland” stämmer inte, och länkar dessutom fel, så den vill jag ta bort.
Hej @ethelengman
Det ser korrekt i på editera.visitsweden.com
När ändrade du senast? Om du gjort ändringar idag så kommer de inte synas förrän imorgon kan det var anledningen.
Mvh
Eric
Jag har aldrig sett den organisationen i admin och om min kollega tagit bort organisationen så var det i september. Ingen ändring gällande organisationerna har gjorts nyligt.
Problemet ser vi även på Skråmträsk Kvarn och Bryggargatan, båda i Skellefteå. Alla verksamheter har förts över från upplevelseguiden så vi har bara varit inne och i princip bara redigerat rubriker i editera.visitsweden.com.
Det är precis vårt problem. Det går inte att kryssa bort den felaktiga organisationen eftersom den inte syns på produkten i workbench. Vi har ett flertal såna produkter.
@AnnelieP
Då förstår jag - det är det en bugg - vi tittar på den i utvecklargruppen.
/Eric